2011. július 26., kedd

9db-os baba pléd és textilia csomag, 1ft NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

4db-os pléd csomag!
Egyedi lehetőség, most akár 1ft-ért a tiéd lehet!
A csomag tartalma:
1db rácsvédő, Mothercare márka, 35X153cm
1db kék vastagabb takaró, 94X161cm
1db krém szinű vastagabb takaró, Jollein márka, 100X135cm
1db sárga kötött pléd, vékonyabb, használtabb darab 135X95cm
 
Körülbelüli méreteket mértem, folt előfordulhat, nem mostam ki őket, nem tudom kijönnek e! Irtam ha valamelyiken hibát észleltem, ha nem vettem észre elnézést! Amúgy szép állapotban vannak, egy mosás mindenképp rájuk fér!
 
Több 1ft-os aukcióm van, nézz körül nálam, postaköltséget spórolhatsz!
Csomagot nem bontok meg!
Licitet nem törlök!
Kérdésre szivesen válaszolok!
Köszönöm!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-08-03 19:15
. 9db-os baba pléd és textilia csomag, 1ft NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése